Dil Seçeneği McMafia 1.Sezon 7.Bölüm (Episode #1.7)

 5 Şub 18  |   24
Sinema Modu İzledim

Berkay Saygın
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (24)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @AXMET.
    Spoiler içeren alan!
    Hacı Bekir Lokumu kısmı beni benden aldı,as bayrakları as diyebileceğimiz bir bölüm :D
    0 0
  2. @pasha7635

    öncelikle çeviri için Berkay teşekküre ederim eline gözüne sağlık.

    ayrıca moskovada öpecekler Alex’i :)

    1 0
  3. @Cherokeekid
    Spoiler içeren alan!
    Vadim’in şu saatten itibaren allahı yok. İçinde ufak bir insanlık kalmıştı. :))
    0 0
  4. @Bager

    Bence çeviri ile alakalı olumsuz eleştiri ve dislike yapanların çoğu diğer site sahipleri ve arkadaşlarıdır :))

    1 0
  5. @aslankral1

    Berkay Şahin adamsınnnnnnnn kralsın sana bayılıyorum hayranınım bnundan sonra

    0 0
  6. @kaan1905

    sırf çevirmenle ilgili yorum yapabilmek için kayıt oldum siteye,
    aşağıda bazı arkadaşlar eleştirmişler,
    bu diziye başladığımda bütün siteleri dolaştım rusça kısımları çevirmedikleri için, diziboxtan başka hiçbiyerde rusça kısımları çevirmiyorlardı, divxplanetten alıp koymuşlar,
    bunun için berkay saygına öncelikle tşk etmek istedim,
    ayrıyetten la casa de papel dizisini ilk çıktığı zamanlarda izlemiştim,
    millet ikinci sezona google translate ile çeviri yaparken, yine ilk bu siteye düzgün bi altyazıyla eklendi de izleme şansı bulduk,
    sonuçta para verip izlemiyoruz, çok meraklısı olan gitsin netflixe para versin,
    bu kadar emek verip insanları saçma türk dizilerinden kurtaran ,
    böyle kaliteli yapımları önümüze getiren dizibox ekibine ve çevirmen kardeşime tşk etmek istedim,
    yıllardır hemen hemen bütün yabancı dizileri izleyen biri olarak ilk defa bi siteye kayıt olup yorum yaptım,
    adamların hakkını da verelim birazcık
    içime dert oldu..

    9 0
  7. @anafor_83

    Çevirmenlerle ilgili, siteyle ilgili adminle ilgili ne derdiniz var anlayamiyorum, adamlar profesyonel olsa bizden para alirlardi zaten, kendilerince bizlere yardimci olmaya calisiyorlar, hepsine tek tek tesekkur ediyorum,

    0 0
  8. @enes1834

    endişe içinde seyretmeye devam ettim istanbul lafı geçince orta dogu ülkesi gibi göstermemişler ülkemi dogru unuttum bak ingiliz dizisi bu demi ya bu genelikle amerikan dizilerinde olur da unutmuşum bak ingiliz dizisi oldugunu

    55 dakika patato aim

    0 0
  9. @Ardalya

    Güzel bitti

    2 0
  10. @cyborg55

    Çeviri için teşekkürler.

    3 0

Bu bölümü beğendiniz mi?